Simpel wordt onderdeel van T-Mobile Nederland

Simpel wordt vanaf 1 december 2020 officieel onderdeel van T-Mobile Nederland. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft vandaag toestemming gegeven voor deze overname. Simpel blijft als zelfstandig merk bestaan. Voor de medewerkers en klanten van Simpel verandert er niets. Met de overname neemt het gezamenlijk aantal mobiele klanten van de merken van T-Mobile Nederland toe met circa 1 miljoen tot 6,6 miljoen.

Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile Nederland: “Ik ben heel blij dat Simpel onderdeel wordt van Team Magenta. De overname van dit succesvolle merk stelt ons in staat om in een uitdagende markt te blijven concurreren met KPN en Vodafone. We kunnen nu onze marktstrategie als uitdager ook op lange termijn continueren in alle marktsegmenten en op alle fronten. Wij zetten als T-Mobile de klant voorop en verbeteren continu onze producten en diensten. Dit principe passen wij uiteraard ook toe voor de klanten van Simpel.”

Jasper de Rooij, CEO van Simpel: “T-Mobile en Simpel passen perfect bij elkaar. Simpel maakt al sinds 2014 gebruik van het netwerk van T-Mobile. We kennen elkaar vanuit deze samenwerking goed. Met deze overname garanderen wij onze klanten dat zij gebruik kunnen blijven maken van het snelste en beste netwerk van Nederland en kunnen blijven rekenen op een hoog niveau van dienstverlening tegen aantrekkelijke tarieven.”

Over Simpel 
Simpel is in 2007 opgericht door CEO Jasper de Rooij en maakt sinds 2014 als Mobile Virtual Network Operator (MVNO) gebruik van het netwerk van T-Mobile. Simpel verkoopt via haar eigen website sim-only abonnementen en heeft op dit moment circa 1 miljoen klanten.
 

 

—– English version ——

Simpel becomes part of T-Mobile Netherlands

Simpel will officially become part of T-Mobile Netherlands from 1 December 2020. Today, the Authority Consumer and Market (ACM) has given its approval for this acquisition. Simpel will continue to exist as an independent brand. For employees and the clients of Simpel nothing will change. With the acquisition, the combined number of mobile customers of the brands of T-Mobile Netherlands will increase with approximately 1 million to 6.6 million.

Søren Abildgaard, CEO of T-Mobile Netherlands: “I’m very pleased Simpel will become a member of Team Magenta. The acquisition of this successful brand enables us to continue to compete with KPN and Vodafone in a challenging market. We can now continue our market strategy as a challenger in the long term in all market segments and on all fronts. As T-Mobile we put the customer first and continuously improve our products and services. Of course we also apply this principle for the customers of Simpel”.

Jasper de Rooij, CEO of Simpel: “T-Mobile and Simpel are a perfect match. Simpel has been using T-Mobile’s network since 2014. We know each other well from this collaboration. With this takeover we guarantee our customers that they can continue to use the fastest and best network in the Netherlands and can continue to count on a high level of service at attractive rates”.

About Simpel
Simpel was founded in 2007 by CEO Jasper de Rooij and has been using T-Mobile’s network as a Mobile Virtual Network Operator (MVNO) since 2014. Simpel sells sim-only subscriptions via its own website and currently has approximately 1 million customers.

');
ppLoadLater.placeholderFBSDK = ppLoadLater.placeholderFBSDK.join("n");


Bron